Ferdi Tayfur Resmi Sitesi
 Sevgi Mesajları  Avni Cebeci Bir kez daha anladım sen bu kirli dünyaya fazla geliyosun, dünya çok kirli ferdi baba 04-05-2019 23:45:36  Sevgi Mesajları  Hakan Tarkan Alemin kralı Ferdi Baba, Senin gibisi gelmez bi daha.. 04-05-2019 23:45:36  Sevgi Mesajları  Süleyman Demircan Ferdi baba bi eşin yok koca dünyada Allah uzun ömürler versin saglikla birlikte sana 03-05-2019 22:45:36  Sevgi Mesajları  Dolunay DEMİR Hayat boş Ferdi Baba dinle kendine gel 02-05-2019 22:35:36  Sevgi Mesajları  Alp türker biz seni şimdi sevmedikki baba biz seni ezelden ebede sevdik baba ... 02-05-2019 22:19:36  Sevgi Mesajları  Zeki Turgut Çok temiz, çok efendi, eşsiz bir insan ve eşsiz bir ses. Allah saklasın 02-05-2019 21:19:36  Sevgi Mesajları  Mustafa Tosun Ferdi babaaa seninle büyüdüm baba. Tek isteğim seni 1 kere olsun görebilmek baba. Allah sana uzun ömürler versin ellerinden öpüyorum babaa 02-05-2019 20:19:36  Sevgi Mesajları  Mehmet Seymen Rabbim şifa uzun ömürler versin Ferdi abi 01-05-2019 20:19:36  Sevgi Mesajları  Sebahattin Akdağ sene 1988 de ceza evideyken dinlerdim ve sene 2019 hala dinliyordum değişen tek şey yaş landım... 01-01-2019 20:19:36  Sevgi Mesajları  Fuat Yagmur Of Ulan of Ferdi Tayfur, derbeder hayatimin tek tesellisiydi... 01-01-2019 20:19:36
SEVGİ MESAJLARI
Ferdi Babaya 183 kere Sevgi Mesajı Eklenmiştir.
  • Avni Cebeci diyor ki ;
    04-05-2019 23:45:36

    Bir kez daha anladım sen bu kirli dünyaya fazla geliyosun, dünya çok kirli ferdi baba

  • Hakan Tarkan diyor ki ;
    04-05-2019 23:45:36

    Alemin kralı Ferdi Baba, Senin gibisi gelmez bi daha..

  • Süleyman Demircan diyor ki ;
    03-05-2019 22:45:36

    Ferdi baba bi eşin yok koca dünyada Allah uzun ömürler versin saglikla birlikte sana

  • Dolunay DEMİR diyor ki ;
    02-05-2019 22:35:36

    Hayat boş Ferdi Baba dinle kendine gel

  • Alp türker diyor ki ;
    02-05-2019 22:19:36

    biz seni şimdi sevmedikki baba biz seni ezelden ebede sevdik baba ...

  • Zeki Turgut diyor ki ;
    02-05-2019 21:19:36

    Çok temiz, çok efendi, eşsiz bir insan ve eşsiz bir ses. Allah saklasın

  • Mustafa Tosun diyor ki ;
    02-05-2019 20:19:36

    Ferdi babaaa seninle büyüdüm baba. Tek isteğim seni 1 kere olsun görebilmek baba. Allah sana uzun ömürler versin ellerinden öpüyorum babaa

  • Mehmet Seymen diyor ki ;
    01-05-2019 20:19:36

    Rabbim şifa uzun ömürler versin Ferdi abi

  • Sebahattin Akdağ diyor ki ;
    01-01-2019 20:19:36

    sene 1988 de ceza evideyken dinlerdim ve sene 2019 hala dinliyordum değişen tek şey yaş landım...

  • Fuat Yagmur diyor ki ;
    01-01-2019 20:19:36

    Of Ulan of Ferdi Tayfur, derbeder hayatimin tek tesellisiydi...

  • Muhammed Polatli diyor ki ;
    01-01-2019 20:19:36

    2005-2019 hiç eskimedin ferdi babam. Senden başkası yokkkk

  • Resul Aslan diyor ki ;
    01-01-2019 20:19:36

    CUKUROVANIN milliyetci adamı KRAL

  • Engizhan Yıldız diyor ki ;
    01-01-2019 20:19:36

    2060 da olsa Allah uzun ömür verirse ölene kadar dinleyeceğiz...

  • Tayfun Çelik diyor ki ;
    01-01-2019 20:19:36

    Ne şanslıyız ki ülkemizden ferdi tayfur gibi bir üstad çıkmış seni anlatmaya söz yetmez baba seni seviyoruz

  • Serdar Sara diyor ki ;
    01-01-2019 19:19:36

    1995 ten beri yıl olmuş 2019 Ölene kadar devam..

  • Yavuz Uzunyurt diyor ki ;
    01-01-2019 19:19:36

    İnanın Ferdi Tayfur dinlemek için yılın yılların önemi yok 15 yaşında da dinliyordum 42 yaşında da dinliyorum ve ömrüm olduğu sürecede dinlicem

  • Özkan Karasu diyor ki ;
    01-01-2019 19:19:36

    Ferdi Tayfur efsanesi kalplerde.

  • Serpil Kaya diyor ki ;
    01-01-2019 19:19:36

    Iyki varsın ferdi baba sesine ve yüreğine sağlık allah uzun ömürler versin babaaaa

  • serkan TOPDEMİR diyor ki ;
    01-01-2019 19:19:36

    Alemin kralı, bir tane, çünkü halkın içinde yanında onların en samimi duygularını dile getiren şarkılarında muhteşem bir ses ile sıfırdan en tepeye yükselen ama çizgisini asla bozmayan bir sanatçı o..

  • Burak HAN diyor ki ;
    01-01-2019 19:19:36

    Dünyanın en iyi ses sanatçısı kral Ferdi tayfur

  • Kubilay çağlar diyor ki ;
    01-01-2019 19:19:36

    Zil zurna sarhoş olub her şeyi çift gördüğümde bile sen bir taneydin. FERDİ BABA

  • Taçsız Kral diyor ki ;
    01-01-2019 18:19:36

    Tüm Ferdicilere Selamlar Olsun

  • Emrah ARGU diyor ki ;
    01-01-2019 18:19:36

    Olmasaydì derdimiz söylermirdi ferdi abimiz

  • Ayşegül Oktay diyor ki ;
    01-01-2019 18:19:36

    Seninle nefes alıp neninle yaşıyorum

  • Yavuzsan San diyor ki ;
    01-01-2019 18:19:36

    Ne beethoven ne pavarotti nede verdi.. bu alemde tek Kral Baba Ferdi


Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
    
Ferdi Tayfur'un Son Kitabı Paraşütteki Çoçuğu Aldınızmı?

Evet, aldım
Hayır, almadım
Almadım Alıcam



Sonuçlar
Anketler

Toplam Oy 40308